Dag 16 – Key West

Efter morgenmaden tog vi afsted til Key West. Den sidste broforbunde ø i The Keys. Øen er tættere på Havanna end Miami.

Vi gik en tur i byen inden frokost. Byen virkede meget hyggelig. Alt hed noget der understregede at vi var langt mod syd. Southernmost hotel, Southernmost resort, Southernmost pizzaria, Southernmost yellow hotel, Southernmost blue bike rental…

Vi kom også forbi det sydligste punkt. Vi fik dog kun taget billeder sammen med den fra siden, da køen virkede lidt for lang til det næsten sydligste punkt.

IMG_0948 IMG_0949

IMG_0958 IMG_0959 IMG_0963 IMG_0982

Vi fandt en lille dinner hvor vi fik frokost.

IMG_0970 IMG_0964

Efter frokost kiggede vi lidt mere rundt i byen og tog ud til et gammelt fort der lå i byen. Fortet var ikke særligt spændende men der var en fin strand.

IMG_1008 IMG_1012

IMG_0991 IMG_1052IMG_1022 IMG_1024 IMG_1034 IMG_1039 IMG_1040  IMG_1086 IMG_1100

Da vi kom tilbage virkede Ebbe lidt utilpas. Vi spiste hurtig aftensmad på en kinesisk restaurant tæt på hotellet. Servitricen var vist under oplæring for der kom en dame og rettede på hende på mandarin. Hun gjorde det nu meget godt.

Da vi kom hjem fra restauranten tog vi Ebbes temperatur og han havde fået feber 🙁

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.