De sidste dage i Toronto

I går sov vi længe. Vi var vist ikke helt indstillet på Toronto tid. Da vi endelig kom op tog vi metroen op til Royal Ontario Museum. Det var et meget stort og godt indrettet museum.

I dag havde vi booket en tur til Niagara falls. Vi blev hentet i morges kl. 9 af en mini bus der kørte os derned. Første stop på turen var et Winery hvor vi smagte lidt på Canadisk vin.

Næste stop var byen Niagara-on-the-Lake. En fin lille by:

På vejens stoppede chaufføren også ved den verdensberømte attraktion “Floral clock”. Et ur lavet af blomster…. Vi tog vel omkring 1000 billeder af dette mesterværk:

Ved Niagara falls startede vi med at tage med Maid-of-the-mist. En båd der sejler helt tæt ind på vandfaldet. Vi blev godt våde af alt vandet der blev pisket op:

Efter bådturen nød vi vandfaldet og fik lidt at spise:

I morgen tager vi flyet tilbage til København. Det har været en spændende ferie, hvor vi både fik bekræftet og afkræftet mange fordomme om nordamerikanerne. Nu må vi vist hellere få pakket lidt så vi er klar i morgen.

En tanke om "De sidste dage i Toronto"